Vardagens 3
Vad har varit bra denna vecka?
Jag hade en svacka i mitten av veckan, och var inte alls glad. Grinig, bitter och kände inte för något alls. 
Det har börjat vända (tack och lov). 
 
Igår var jag på mitt andra möte med Viktväktarna, och jag börjar uppskatta det mer och mer. Inte blir det mindre kul när jag hade gått ned 1 kg heller! Sen kommer det komma veckor med bakslag, absolut, men då är det bäst att passa på att njuta av dessa veckor. 

Fotade med syster, och trodde inte alls att bilderna skulle bli något, men tji fick jag! Dem blev asbra, har du inte sett dem, kolla här
 
Jag hittade in till det här inlägget, och bara vill prova! Det ser ju så otroligt gott ut, och kan inte bli många SP i dessa. Frukst/grönsaker är gratis (de flesta iaf), 70% choklad blir det inte mycket av per pinne, och inte nötter/kokos/strössel/allt vad man nu kan doppa i. 
 
Jag bjuder på en bild på Molly som utfyllnad. 
 
Har fixat en av lådorna i byrån bredvid mig som hon kan ha och sova i, eftersom hon helst ville vara under mitt skrivbord, där jag inte vill ha henne. Finns så mycket sladdar där, och rätt som det är rör jag benen och råkar sparka till henne, eller rör stolen och hon är i vägen (om det fanns en sport i att vara ivägen, skulle Molly vinna). Så dår flyttade jag helt enkelt ut henne till lådan.