Every woman for herself.
 
Åkte ut till ett ödehus här i Västerås med min syster och tog lite militär-bilder. Däremot är vapnen AIR-SOFT vapen, och inte riktiga. Både pistolen och geväret är Simons som han har när han spelar air-soft. 
Ingen av oss förespråkar krig, och det är något hemskt som inte borde få finnas. Detta är dock lite mer postapokalyptiskt, och en utmaning. Både att fota och redigera, eftersom det skiljer sig så mycket ifrån vad jag normalt fotar. 

Tråkigt nog är det sällan jag lyckas med fotograferingen i detta hus, är något skumt med ljuset som gör att det blir oskarpt, eller så sitter det i mitt huvud... Vilket jag verkligen inte hoppas. 

Bilderna var väldigt roliga att redigera, in med skotthål, blodsplatter, lort, glassplitter, m.m. Fönstret var en utmaning! 

#1 - Emma

Jag älskar dessa bilder! Så otroligt proffsiga!

Svar: Tack :D Ja, blev väldigt nöjd i slutänden :)
Pauline Wirenborg