Som i en saga...

Det har inte blivit mycket skrivet här på senaste tiden, och till stor del kan jag faktiskt skylla det på bröllopet. Det tog upp mycket av min tid, på ett roligt och bra sätt!
I lördags vad det alltså dags. Natten innan låg jag med migrän, och fick mitt i natten ringa Joss så hon kunde komma och hämta mig och Jasmin från min brors hem. De hade så snällt lånat ut äldsta sonens sovrum, men pga migränen behövde jag dusch och möjlighet att sova sittandes. Dagen följdes sedan av nervositet för vädret som höll sig perfekt under vigsel, fotografering och fest.

Hela dagen blev precis som jag önskade. En riktig saga med alla underbara människor, och framförallt med min Simon. Vigseln skedde i en av mina föräldrars sommarhagar, under en stor lönn, och festen i byn’s bygdegård. Eros och Farai körde mig till vigseln, och mig och Simon därifrån, med mina föräldrar på kuskbocken. Mamma hade lämnat in mormors vigselringar, som gjorts om till ett halsband som jag hade på mig, så fick även de vara med denna stora dag. Festen lämnade vi en fin Cadillac, som senare gick ett värre öde tillmötes men mer om det snart.

Bilderna jag har är hittills lite mobilbilder ifrån nära och kära. Fotografen skickar första urvalet på bilderna inom kort. Det finns även en liten filmsnutt som borde gå att se här.


Jag är så otroligt lycklig för denna dag! För att min Simon nu även har blivit min man. Helt otrolig känsla, JAG, jag har gått och gift mig.