Måste nypa mig i armen...

Jag måste gång på gång nypa mig lite i armen för att kunna förstå att jag gifte mig i lördags. Och dessutom hur otroligt bra det blev! Nu sitter båda ringarna på mitt finger, och det känns så rätt.
Nu återstår det bara två saker efter bröllopet, efternamn och resa.
Just nu behåller vi båda våra efternamn, så jag fortsätter heta Wirenborg och han Laakso, men så vill vi inte ha det. Däremot letar vi fortfarande efter vårt efternamn, vi har inte hittat rätt ännu. Detta var något vi beslutade att ta tag i efter bröllopet.
Som present på bröllopet önskade vi oss även bidrag till en resa, och vi fick ihop runt 20.000! Helt otroligt, jag trodde vi skulle få en början på en buffert, men vi har nu en hel resa! Funderingarna går runt Grekland, men det känns så läskigt att sätta oss och boka och jag skulle nog helst vilja ha någon som står bakom ryggen på mig under tiden!