Krångelfia
Nu krånglar jag igen, och byter portal. Från Wordpress till blogg.se. Samma som vanligt, jag saknar gemenskapen. Nästa gång jag börjar skriva om att byta, stoppa mig och påminn mig om hur det går!


Nu ska jag vara här för att stanna hoppas jag. Hoppas ni följer med mig tillbaka till Blogg.se och står ut med mitt krångel!

#1 - Lars Gustafsson

Välkommen till Blogg.se
Jag funderar på NOUW Bloggen????

Svar: Tack :)Tänker du på den blogg jag haft på nouw eller på nouw som portal? :)
Pauline Wirenborg

#2 - Lars Gustafsson

Ja det gör jag. Kan du berätta lite om dina erfarenheter där. Om du vill så kan du Maila mig på
[email protected]
Tack

Svar: Jag svarar gärna öppet :) Nouw är helt okej, och absolut en bra bloggportal men för mig känns blogg.se lite mer professionell. Nouw är däremot mer lättanvänd, och vad jag minns inga extra funktioner för kostnader. Det absolut bästa är att prova själv, för det är så olika om vem som gillar vad. Det är iaf ingen svåranvänd hemsida.
Pauline Wirenborg

#3 - lars

OK tack jag ska prova frampå. Ja Blogg.se bra