Det här med vatten...
Jag älskar vatten, jag älskar utsikten av en sjö, och att vara vid sjön. Däremot vill jag verkligen inte vara på sjön. Något som inte riktigt går ihop sig när man har en fiskargalen man, med en lika fiskargalen pappa. Så i helgen när vi var och hälsade på hos Simons far, Matti och hans sambo Cahtrin, så passade jag på att utmana en rädsla. 
Vi tog en tur med en av deras båtar, på den intilliggande sjön. 
Min man ser ut som om han är gjord för det, inte jag. 


Jag sitter på golvet i båten, det kändes helt klart bäst. 

 
Men utsikten är ju absolut inte fy skam, vi har underbart fin natur i Sverige! Och min svärfars hem är ett riktigt drömhem! Precis intill en sjö, med en underbar trädgård, där det finns mycket gott att lägga på tallriken. Tyvärr har vi tid att åka hit alltför sällan, men det är så rogivande när vi väl är där.