En dag på landet
Nu har det gått några dagar sedan jag skrev här, och också några dagar sedan jag var ute hos mina föräldrar, men jag filmade lite när jag var ut. Inte en bra film, utan lite småsnuttar och har nu satt ihop dem. Köpte nämligen prenumeration på Photoshop m.m och det kom med ett litet webbläsarprogram för filmskapande, så varför inte testa? Jag vill filma mer, men det är verkligen en helt ovan värld, och har bättre program på datorn egentligen, men som sagt, varför inte prova :) 

 
Veckan har bestått i uppgiftsskrivande till skolan, avslutade denna termins första kurs igår, sen har även Simons brorsdotter Nicoline varit här. Lite kul är att igår, fredagen den 3 november, så har jag kommit halvvägs på min utbildning. 3 terminer och 10 veckor. Nu är det bara 3 terminer och 10 veckor kvar, och först ut på måndag börjar 5 veckors VFU (=praktik).