Molly

Blev en väldigt spontan fototur med syster igår, så passade på att ta några bilder på Molly också. Det är verkligen en utmaning, för helst är hon så nära mig som möjligt. Den sista bilden, när hon ligger ned, så låg jag på mage, hon kom och la sig och jag backade bak. Hon kom efter, så fortsatte vi så ett tag tills hon stannade kvar en liten stund.
Den övre har min syster lockat henne till sig, och sen har jag kallat tillbaka till mig.
Tog även ett gäng bilder på syrran, samt att det blev några på hennes hund, Iller. De kommer senare.

Nu har vi bott över en vecka i nya lägenheten, och trivs bra! Nästan alla kartonger är urplockade, men det finns en del småpill kvar. Diverse inredningsdetaljer som ska hitta sin plats och så, men tänker inte ha så bråttom med det. Låta saker och ting växa fram.