Vart finner jag min inspiration?
Jag kan börja med att vara ärlig och säga att den idéspruta jag var som yngre är borta, och oftast tryter motivationen. Mer än hälften av det jag gör kommer även ut spontanitet. Jag försöker planera, och jag älskar att planera, men jag måste lämna utrymme för det spontana. 
 
Först och främst, Pinterest. Jag har miljoner olika boards för olika projekt, både för mig själv och tillsammans med min syster, och med Jasmin och vissa är även för oss alla tre. 

 
Det finns verkligen allt på Pinterest, och det ger mig inte endast inspiration för fotografering, utan för spel (mest The Sims), kläder, stickning, planering och organisering och hemmet och och och... Jag kan nog fortsätta bra länge där. 


Såhär kan det se ut när jag går in på Pinterest, en salig blandning och en del saker fångar mitt intresse, andra inte. Vissa saker ger mig inspiration, andra inte. 


Bloggar är också en stor inspirationskälla, att få följa, ta del av och få idéer av andra människor. Dessutom en inblick i deras liv. För andra människor är intressant, att få glämta på dörren till någon annans liv, även om det är vad de själva väljer att visa upp få är det intressant. 

Sen följer jag även de flesta av de jag bloggar jag följer även på Instagram, så får en del inspiration därifrån också. Sen önskar jag att jag kunde vara lite mer som tex Nevnarien, (och det är även lite så som jag var som ung), att jag kan se det underbara i allting just nu, men jag är inte alltid så närvarande som jag skulle önska. Jag får lite svårt att se det där, just nu. Sen bannar jag mig oftast i efterhand, med att det där skulle jag tex ha sett eller märkt, men det är bara att träna, och jag tror det kommer lite mer harmoni också.