Livet kom emellan
Ibland kommer livet och stressen emellan, och tiden för bloggandet finns helt enkelt inte, och inte heller motivationen. 
Jag är en person som lever väldigt ifrån dag till dag, och vad jag känner för just den dagen. 

Vad har hänt sedan sist då? 
Jag har börjat min VFU (=verksamhetsförlagd utbildning), och det känns toppen! I början var jag lite skeptisk, och det kändes inte riktigt som min grej, men nu, 1½ vecka in i det känns det verkligen jättekul! Svårt, speciellt med de uppgifter vi har som ska göras under tiden, men kul. Jag har en del jag behöver jobba på, men jag trivs och barnen är helt underbara! Att få en ritad teckning, eller bli hållen i handen när man kommer in och sätter sig i samlingen, att få höra alla tankar och idéer som flödar i deras huvuden, att få hjälpa till med skorna och allt annat. Just dessa små vardagsbestyr, de små sakerna, är det som driver mig, för dem är så himla härliga. 

Vi har varit i Stockholm och firat Simons pappa som fyllde år, blev bjudna på min livs första 'Running sushi-buffé', vi har varit på Björnön och grillat och hundarna har badat, jag har varit ute och ridit med bästaste vännen och det har hittats på en hel del kul. 
Jag visar lite ögonblick ifrån Instagram för att sammanfatta allting. 
 
 
#1 - Ida Tallhed

Tack för att du tog dig tid att kommentera mitt inlägg! <3 *kikar runt på din sida lite nu*