Misslyckat pluggande.
 
Vi spenderade helgen i Vingåker där Simon hjälpte sin far att fixa ihop stommarna till deras nya kök, jag passade på att ta igen förlorad pluggtid. Utsikten var dock något distraherande, de bor så otroligt fint vid vattnet!


När jag insåg att utsikten tog för mycket av mitt intresse, så förflyttade jag mig till sängen för att läsa lite. Det gick sisådär och slutade med en tupplur. Det blev inte4 så mycket pluggande i helgen som jag hade behövt, ligger lite efter men det får vara så. Jag tänker inte stressa upp mig över det nu under julhelgen, det blir nästa års problem. Det enda som får mitt fokus gällande skolan nu är grupparbetet som ska redovisas 28 december. 

 
På kvällen bjöds vi på mat som lagades vid en raclette-grill, riktigt gott! Dessutom dubbelt upp då man inte kunde äta så snabbt, och det gjorde de lättare att känna när mättnaden kom.