Min lilla loppa <3
 
Jag måste passa på att berömma min lilla loppa. Vi har undvikti att ta med henne på marknader, då i trott att hon kommer bli för stressad, men när Arboga kom och vi kände att vi inte ville lämna henne hos någon annan i fem dagar. Inte för att vi inte litar på våra hundvaktare, men mest för att det kändes som en lång tid att låta någon ha en extra hund hemma, så vi beslöt att prova och ta med henne. Hon har ju varit med på några marknader för ett gäng år sedan och det har ju gått bra. 
 
Och vilken toppenhund hon är! Absolut att hon kan ge en hjärnblödning ibland, men under dem fem dagarna kunde hon inte ha varit bättre. Hon låg och sov, eller låg och tittade på barnen som leker och var det för varmt så kröp in i vårt (nya) tält. 
 
 
En bild på nya tältet tycker jag paltsar sig också. Köpt och gjort av Wolf och passar oss perfekt. Vi får plats att sova där inne alla tre och på dagarna får vi soltak (inte just på bilden dock..) och Flippa kan gå ut och in ut det som hon vill.
 
 
Måste även visa upp vad min underbara karl köpte till mig under marknaden. Arwen's Evenstar. Suktat efter ett sådant bra länge och nu var det dags. Nu ska jag bara fylla på med lite Harry Potter smycken, Sagan om ringen ringar (Aragons, Galadriel's osv), halsbandet ifrån Vampire Diaries osv.