Efter 6 års drömmande
 
Jag kan inte förstå att Eros står hår. Så nära, och inte hemma i Granhammar. 
Har varit ut en gång till idag och tog in honom i stallet, talade lite med de andra ägarna och borstade på honom och mös lite. Hinner bara komma hem så vill jag åka ut igen. 
Vilken skillnad det blev när det är ens egen häst som står där, inte för att jag inte tyckte om att vara hos Tiger, men Eros är ändå Eros. 
 
Det här kommer bli en härlig sommar, en hästsommar. Kommer vara så mycket jag kan i stallet, om så bara för att åka ut och borsta lite, han står ju ändå så nära. Blir helt varm när jag tänker på att han är här. 
 
Nu låter jag som en kärlekskrank tonåring, men när man har drömt om något i nästan sex år och det faktiskt händer så är det helt otroligt. 
#1 - Ida - foto & häst

men så söt bild :')

Svar: Tack :D
Pauline Wirenborg