Varför startade jag blogga?
Bloggat har jag gjort i flera år, så pass att jag inte kommer ihåg hur länge. På flera olika bloggportaler och under flera olika namn, jag önskar jag hade sparat bilder på alla dessa olika bloggar, men det har jag inte gjort. 
Blogg.se är nu dock de som har hållt längst, och som jag alltid återvänder till om jag irrar iväg. 

Jag minns inte ens hur gammal jag var när jag började blogga, men sociala medier har alltid varit ett intresse. Allt från starten med Lunarstorm, Helgon och Bilddagboken. Denna blogg fick sitt första inlägg en sommardag 2013 iaf, så den 'firar' snart 5 år. 

Kanske var det runt denna ålder jag börja skriva blogg. Här 17 år gammal.

Anledningen till att jag började blogga är nog just intresset för sociala medier, och möjligheten att få skriva av sig. Jag har alltid velat skriva dagbok, men aldrig riktigt orkat. Detta blir ju en form av dagbok, även om det finns saker jag inte delar med mig av.
Alla de där tankarna som flyger runt i huvudet får en plats alla samlas på, och har jag tur kanske det kan ge inspiration eller motivation till någon annan. 
Sen tycker jag ju även att det är fantastiskt kul att läsa andras bloggar. 
 
Bloggandet kommer och går dock för mig, och nu är jag i en period där jag försöker hålla i det, för som sagt, jag tycker det är kul. Det händer dock ibland att ork och motivation samt tid inte finns. Allt beror lite på hur mycket som händer i mitt liv. Måste dock medge att det runt jul har varit en rätt så hektisk period med tentor, farande hit och dit och massa annat, men ändå har det inte helt dött här, yey mig! 
 
Finns det för övrigt något ni som läser önskar se mer av här på bloggen?
Det finns lite planer om före och efter redigeringsbilder, lite saker som är fasta och återkommer varje månad.