Amsterdam!
Bild ifrån denna hemsida. 

2-7 oktober kommer jag och Simon knata runt på Amsterdams gator. Som bröllopspresent önskade vi oss bidrag till bröllopsresa, och summan kom upp i hela 20.000! Helt galet! Jag blir helt rörd av bara tanken! 

Tanken från början var Malta, men pga krångel vid bokning där vår resa försvann så tog vi Amsterdam istället. Det är ett ställe vi diskuterat så länge att åka till. Samt att det känns rätt lagom med 2h flygtur, eftersom det är Simons första och jag inte har flugit sedan jag var 15, och min enda resa är en tor till Egypten. 

Vi är dessutom borta över Simons födelsedag, så får se hur vi firar den. Finns mycket spännande att göra och titta på i denna stad. En av de städer med flest muséer, något som passar oss bra. 

Sitter ni på några bra Amsterdam-tips så tar vi gärna emot dem!