Jag har blivit med...
...LOKAL!

En av lokalerna längs med vägen i Fellingsbro är nu min, granne med den lokal Simons jobb använder som kontor. Det är inte den största lokalen, men det är en lokal och passar mig utmärkt. Den är L-formad, och det finns även toalett och ett litet lager baktill. 


Kollar du rakt fram när du klivit in genom dörren är det denna syn du möter. Vägghyllorna och deras fästen ska bort (de är faktiskt redan nedplockade och ligger i en hög på golvet atm), och lokalen ska målas om. Vi ska även komma på bästa lösningen för skyltfönstren, inte helt överens där jag och Simon. 
Här kommer jag nog ha ett skrivbord, och längst in mot väggen funderar jag på en soffa (alternativt två fåtöljer och ett bord), samt ett litet bord i hörnet med kaffemaskin på. Jag själv dricker inte kaffe, men jag har förstått av kaffedrickarna att det är en viktig sak. 


Kollar du till vänster när du kliver in genom dörren är detta synen du möter. Här kommer det ordnas en anordning för bakgrunder, samt ställas dit mina två nuvarande blixtar. Sen i sinom tid kommer mitt förråd av blixtar, lampor och bakgrunder byggas ut, men i början blir det nog tyvärr lite 'fattigt' på det området. Ekonomin styr lite här. 

Till höger ser dörren in mot toalett och lager. Det är inte det största lagret heller, men jag behöver inte mer. Så pass att jag kan ha lite rekvisita och även låsa in det som kan tänkas behöva låsas in. 

Även om det står inom kort på bilderna som jag satt upp, så vet jag inte riktigt hur kort eller långt kort är. Det är något vi får märka, men vill inte öppna innan det är klart. 


#1 - Therese

Grattis! Gud vad kul med egen lokal!

Svar: Tack :D Ja de känns verkligen spännande! :D
Pauline Wirenborg

#2 - P i X E L I E – Erica Pettersson

Åh! Vad roligt med en lokal :-D Grattis! Den ser jättefin ut :-)

Svar: Ja, men stort och spännande! :D Tack, lite liten, men ett steg i rätt riktning! :D
Pauline Wirenborg