Hemkomna.
 
Nu är vi hemma, och har sovit en natt i vår egen säng. Kommer skriva ett mer ingående inlägg ifrån våra dagar i Amsterdam, däremot har jag endast mobilbilder. Använde inte den medtagna systemkameran alls. Ville koncentrera mig på att uppleva resan, och inte endast gå runt och tänka på ljus, komponering och fotografering. Det var ju ändå trotsallt min och Simons bröllopsresa. 

Det jag kan säga direkt såhär är att Amsterdam är fantastiskt. Allt från människor, byggnader, och kultur är så häeligt. Vi svenskar är väldigt tråkiga och stela kan jag ju säga, sen är ju allt relativt. 

Vi har bla sett Madame Tussauds, Red light district, massvis kanaler, Ripley's Belive it or not, Amsterdam Dungeon, massor med pannkakor och godsaker samt mycket av Amsterdam. Vi har gått mellan 17-20.000 steg på dagen.