Filled with hope, filled with pride
 
Det har inte hänt så mycket den senaste tiden, vilket också lett till att det ekar lite tomt här. 
Har massa bilder kvar dock, vilket är superkul! Däremot finns inte riktigt orken där, den mesta energin går åt till skolan just nu. Är alltid lite mer i början och i slutet på en kurs, och när de desstom bara är 5 veckor långa så är det alltid i början eller i slutet. 

En liten inblick i gårdagens lektion där vi målade med akvarell och pratade om estetiskt lärande och uttrycksformer i skolan. Läraren tryckte även hårt på kvalitet för kvantitet och vikten av att barnen fick arbeta med material i bra kvalitet. Därav att vi fick prova akvarell på bra och 'sämre' papper. 
Imorgon väntas det torrpastell och kol, spännande!

Inför sommaren har jag valt att söka två kurser på distans, eftersom jag ännu inte vet hur det blir med jobb. Kurserna är akademiskt skrivande och kreativt skrivande, något jag kommer ha användning av. Två kurser på 7.5 HP och läses på halvfart, så de täcker sommarens 10 veckor, och ger mig även 100% CSN. 
Nu är det bara väntan till 15 mars då beskedet kommer, inte så långt kvar iofs. Inte som när jag gick och väntade på beskedet om jag kommit in på Förskollärarprogrammet. Den var evighetslång.