Bits and pieces


En bild på Fia ifrån i söndags.

Saker och ting börjar komma lite på plats. Möjligheten till en fotostudio öppnar upp sig. Jag har även talat med vårdcentralen om 2 viktiga saker som jag tänkt på länge men aldrig fått tummen ur att göra något åt. Otroligt skönt att ha tagit första steget!
Även några beslut om hem och gamla lägenheten tagna Då jag hade misstänkt magsjuka förra helgen blev inte lägenheten i Västerås städad som den skulle. Nu börjar jag och Simon känna paniken krypa in på oss, så vi bokade flyttstäd i sista minuten idag. Får väl bli en tidig bröllopspresent åt oss själva! Helt värt det, börjar lära mig att försöka sålla bort så mycket som möjligt som kan göra mig stressad. För jag stressar för mycket. Över allt.

Nej, nu ska jag sätta igång att försöka få lite mer ordning på vårt nya fina palats!