Vecka 1
Årets första veckosummering! 
Den kommer lite sent, såhär halvvägs in i nästa vecka, men det är okej det också. 
 
Så vad hände förra veckan?

Hundarna myste i soffan, det må se ut som om jag tvingat dem att ligga där, men det är faktiskt helt självvalt. 

Jasmin och hennes pojkvän Daniel kom förbi på fredagskvällen, så tog vi en riktig myskväll. Jag och Jasmin spelade Overwatch, och drack lite vin, och Simon sydde byxor samt lagade mat och Daniel spelade Zelda. 


Jag var gräsänka och började spela Skyrim igen, det var längesedan men kul! 
Simon jobbade nämligen extra från 9 på lördagen till 22.00 på söndagskvällen, så jag fick mycket egentid. Jasmin och Daniel stannade iofs kvar en bit in på lördagen och höll mig sällskap. 

 
På söndagen passade jag på att njuta av det fina vädret och åkte ut till mina föräldrar. Jag red en tur på Eros, och Andrea körde sin Brutus och Elin red Troja. Kallt, men härligt!
Efter det följde jag med mamma en tur när hon körde sin hingst, Zixten. 


Och söndagen avslutades med att jag åkte hem och spanade in huset Andrea och hennes man köpt. 

En riktigt lugn vecka, jag tog faktiskt lite ledigt. Släppte skolan och sociala medier till viss del iaf. De har varit lite skolarbete med grupparbete och fältstudier, men i övrigt väldigt lugnt.