Nu händer det saker!

Idag fick jag hem denna bok, den kommer lusläsas!
Passande nog ringde även operationsplaneraren. Jag var inte alls beredd på att det skulle ske så snart, även om jag tänkte på det tidigare i veckan, men att det skulle ske först i februari/mars. Men nu ringde dem, och erbjöd mig tom operation redan i mars, som jag dock tackade nej till. Jag bad om operation i början på juni, då skolan är över för denna termin. Så jag kommer dricka min mat under maj, för det är 4 veckor innan operation. Jag har även ett gäng kilon att gå ned till dess, men det ska gå! Min syster har stenkoll på mig, även om vi numera bor 50 minuter från varandra. Kommer skicka dagliga uppdateringar till henne om promenader m.m. Toppen att ha någon som piskar en lite, för det behöver jag! 

Däremot är det lite nervöst, för nu är det verkligt. Även om det ligger 5 månader fram i tiden, så är det faktiskt på riktigt nu. Jag är mest nervös för flytperioden, och att gå ned tillräckligt mycket, samt även själva operationen. Den är läskig, men jag vet att jag kommer vara väldigt nöjd och lycklig med mig själv när det är över. Om ett från nu kommer jag tacka mig själv för det här! Det är iaf vad jag räknar med.