Så otroligt trött
Jag har varit så trött den senaste veckan, varför vet jag inte, men jag har fått anstränga mig för att inte somna på tåget och på eftermiddagarna har jag somnat i soffan. Igår somnade jag 20.00 i soffan, vaknade 21.15, och hasade in i sovrummet för att ladda telefonen. Där föll jag ned i sängen och somnade om, sov till 8 imorse. Jag kanske behövde det, men nu är det dags att få in lite rutin i soveriet. Upp 5 på vardagar, 8.30 på helger och isäng i rätt tid på kvällen. Planen är även att börja varje dag med lite yoga. Kör med Yoga with Adrienne. En 30 dagars 'utmaning'. 
Däremot är det spännande att försöka köra yoga med två hundar. Molly sitter konstant i mitt blickfång, gärna så nära hon kan och Flippa kommer och pussar på mig så fort jag förflyttar mig.


Såhär kan det se ut när en Molly vill vara med på morgonens yogapass. 
 
#1 - lars

Vilken liten krabat. Kan du koncentrera dig fullt ut på Yogan när du har de ögonen framför dig??

Svar: Haha, det är inte lätt, men samtidigt har jag inte hjärta att be varken denna lilla grå eller den stora att gå iväg. Får helt enkelt kompromissa :P
Pauline Wirenborg