ÄNTLIGEN!

Igår ramlade dessa två ned i brevlådan! Lite ironiskt att de kom samma dag, och jag öppnade den undre först och min första tanke var 'men... jag har ju inte fått någon tid!' Men nu är den här iaf, tiden för mitt läkarbesök, där jag misstänker att beslutet om jag får min operation kommer tas. Nästan en hel månad till får jag vänta, men efter samtal till kirurgkliniken för några veckor sedan var jag inställt på att få detta besök efter nyår, så helt klart en glad överraskning!

Lite nervöst, men är så inställt på operation nu, och vill verkligen genomföra det. Jag klarar inte det här på egen hand, hade jag gjort det, skulle det vara gjort nu, efter så många försök. 
#1 - C

Hej! Vad spännande, hur gick mötet på sjukhuset? Jag håller också på med en resa mot en gastric sleeve :-) Har fått en tel.tid med läkaren i veckan och hoppas på ett okej till operation och att jag får ett datum. När man väl bestämt sig så vill man bara att det ska bli av!

Vad är du mest orolig för? Vad ser du fram emot?

Kolla gärna in min blogg eller Instagram "Viktresa2018"!

Svar: Jag kommer skriva ihop ett inlägg om besöket på sjukhuset, men kan säga att min nervositet var obefogad. Det gick superbra, berättade bara om min vikthistoria och mina försök, väldigt snabbt och försäkrade om att jag förstod allt, inklusive risker :)
Va kul! Hoppas det går bra med telefonsamtalet! Det är ju en stor sak, men som kan bli så bra! :D
Pauline Wirenborg