När det inte blev som det skulle..
En äldre akrivbild på min mest lyckaste vattenfotografering.

Tankens tanke, och även det jag sett fram emot under dagen, var kvällens simning. Har dock under hela dagen haft en huvudvärk som inte riktigt vilja släppa, så efter lite mat gick jag in och lade mig. Klockan var då runt 17.00, och jag skulle möta upp syrran utanför badhuset 20.30. 

20.35 vaknar jag av att telefonen ringer och frågan 'Vart är du?`Du brukar inte vara sen'. Där låg jag i sängen, i födelsedagskostymen och kan inte för mitt liv inse hur snabbt klockan har gått. Fortfarande huvudvärk, och hinner inte klä mig, packa och ta mig till badhuset på den halvtimme som kvarstår innan de låser receptionen. Får helt enkelt sikta på onsdg. 

Jag och Simon har däremot haft mycket att prata om idag, det finns en hel del möjligheter framför oss, och jag sitter och skriver ned för och nackdelar. Det handlar om vart vi vill bo, och hitills finns det 4 olika alternativ, i två olika städer.