En oskuld tagen
För några dagar sedan kom Joss över med en påse fylld med akrylfärger och penslar, och helt plötsligt satt jag där och skulle måla med akryl för första gången i mitt liv. Ingen aning om vad jag skulle göra, men det föll till slut på Tree of life, med lite flamm/himmel/galax liknande rosa/lila/blå bakgrund. 
Började måla upp för själva trädet, och blev riktigt nöjd med det!
 

När sedan färgerna skulle på så jobbade jag med lite för mycket mörka färger, och till slut kunde jag inte se linjerna för mitt träd alls längre. 


Så jag kladdade på och tänkte att det blir vad det blir. 

 
Och det blev en fisk! Kan ni se den?
Nu får tavlan stå i mitt sovrum, och den kanske inte alls är så speciell eller så, men för mig känns det roligt att ha en egenskapad tavla på väggen. Har självklart mina bilder på väggen, men är en helt annan form av skapande.