Morgondagen är full av händelser

Imorgon blir en händelsefylld dag! Först ut åker jag och Simon till Västerås där vi ska fotografera ett bröllop. Var ett år sedan sist, och då hade jag oturen med mig! Bilen gick sönder på vägen dit, så brudens far fick komma och hämta mig, och bärgaren min bil. Det får inte hända imorgon. Annars gick det riktigt  bra och fick många fina bilder, så hoppas på detsamma imorgon. Vädret ser lovande ut, från att i början av veckan ha visat på regn hela lördagen till perfekt mulet väder!

En bild ifrån ett av bröllopen förra sommaren, med Åsa & Simon.

Efter bröllopsfotograferingen åker vi hem igen, och fräschar upp oss på nytt, sen kommer min mor och far. Därefter blir det att fira min mor som fyller 50! Vad vi ska göra är hemligt, så det får jag skriva om sedan, men jag längtar! En riktigt kul kväll kommer det bli.