Mina fina älskade mamma

Idag fyller min mamma 50 (23+ enligt henne själv)! Min förebild och den bästa mamman jag någonsin hade kunnat få. Jag är så glad att just hon blev min mamma, och för allt hon har gett mig i mitt liv. Inte bara materiella saker, utan en glad och kärleksfylld barndom som jag kan se tillbaka på med glädje. Fanns det problem så behövde aldrig jag märka av dem, och ändå fanns hon alltid där för mig. Oavsett om jag var en alltför pratglad liten flicka eller en jobbig hormonell tonåring.
Sen ska jag medge att hon även har skämt bort mig! Hästar, saker, körkort och bil är bara några få av de saker jag fått genom åren, men hon har alltid haft en anledning till det hon gett mig eller så har jag fått prata för mig.

Och idag finns hon där och lyssnar när jag ringer och pratar om mina problem, eller ställer upp med det stundande bröllopet, samtidigt som hon tar hand om gården hemma och alla hästar.

Min fina älskade mamma.