Fixa och dona!
 
Tog några dagar 'ledigt' när vi kom hem, ifrån skola och för att återhämta mig ifrån förkylningen. Passade på att fixa en barhylla, och se till att bilderna kom upp på väggen ovanför soffan. Det syns lite dåligt var det är. 
Längst till vänster är det jag och min mormor när jag är nyfödd. Bilden ovanför den är jag och Simon. I mitten högst upp är det Lindus och Flippa på körtur. Till höger om den är det Eros och Simon. Under den, längst till höger, är det Simon och hans farfar. Under den är det Simon och hans föräldrar när Simon är bebis. I mitten längst ned är det Penny. Till vänster om den är det jag och syrran på våra shettisar under Arbogas Medeltidsdagar. I mitten är det Molly och Flippa. 
 
 
Gjort om massor i hyllan och flyttat om, därav lite stök i mitten. Väldigt tomt i mitten dock, och är osäker på vad som ska upp där. Först var tanken en karta på MiddleEarth, men blir nog lite kaka på kaka med rektangel över rektangel. Eventuellt att vi sätter upp en stor klocka där. 
 
 
Fortsätter även mitt stickande, denna gång en halsduk till Nicoline. Denna är rak, och utan hål och jag har verkligen lärt mig av de misstag jag gjorde på den förra!
Molly uppskattar den, och ligger gärna alltid på mitt nystan eller på snöret till stickningen.