Dagens sällskap

Idag umgås jag med dessa tre tjejer. Två av de är iofs mitt standard sällskap, men Rema, upp till höger är vi hundvakt åt över dagen.

S reagerade i telefon när jag kallade henne valpen, minns jag rätt är hon iaf 3, eller äldre nu. Hon flyttade hem till min syster som 9 månaders ‘valp’, och sedan dess varit ‘valpen’, för mig.

I förrgår var jag med min syster ned till Optimus Gym här i Västerås. Som försenad födelsedagspresent av min syster fick jag ett klippkort på gymmet på 20 gånger, tanken är att jag ska gymma 2 gånger i veckan. Även försöka komma igång med simmandet också, igen.
Idag mår dock mina axlar, och mina bröstmuskler sådär, om jag ska vara ärlig. På ett bra vis. Kan dock inte höja armarna över huvudet, och skulle göra mina 50 situps idag (hemläxa från gymägaren), och de sista 10 gjorde ont. Kändes som om jag skulle sträcka magmuskeln, en ovan känsla för min del. Det är skönt dock att vara igång, och att ha min syster som drar med mig, för jag klarar inte att dra med mig själv helt enkelt.