If this is to end in fire, then we should all burn together
 
Min fira Eros <3

Idag har jag varit arbetslös i över en vecka, men det tog slut idag! Numera är jag student. Har tillbringat dagen med introduktion, rundvandring och upprop. Just det, betalade även 400+ i parkering. Så kan det gå när man är lite stressad, mycket nervös, och ska försöka hitta en parkering på en smällfylld parkering och inte dubbelkollar när man väl hittar en ledig ruta. Ja, någon gång ska väl vara den första, körkortet fyller ju ändå fem i maj. 
 
Jag ser fram emot utbildningen, halva jag tycker det kommer bli så kul och intressant att lära sig allt och göra detta. Den andra halvan står och stirrar lite misströstande på mig och ifrågasätter att jag skulle klara av det. Försöker att övervägande lyssna till den bättre halvan. 
 
Imorgon börjar första kursen, så nu ska jag ta det lugnt resten av dagen och smälta all information jag fått. Måste medge att mitt huvud känns lätt överfyllt av information.