Catch up!
Det har hänt en hel del sedan jag senast skrev här ordentligt. Största anledningen till tystheten här är att jag inte har mått jättebra och har lagt den energi jag har haft på att klara av att gå till jobbet. 
 
Den 9:e december fick jag dock (äntligen!!) gå in till min chef och lämna in min uppsägan. På fredag jobbar jag min sista dag och det känns helt overkligt, men så otroligt skönt. För det är jobbet som har dragit ned mig och snott all min energi. 
 
Istället ska jag börja plugga. Jag har äntligen kommit in på högskolan och förskollärarprogrammet. Det känns toppen!
Jag hoppas min energi och motivation ska komma tillbaka. 
Det känns dock skrämmande att jag inte har en aning om hur mitt liv kommer se ut inom kort, vad kommer jag göra på dagarna? Plugga är ju självklart, samt att jag hoppas på mer ork och tid till att fota, umgås med hästen och hunden samt komma ut och röra mig mer, och självklart engagera mig mer i bloggen, för jag tycker verkligen det är kul. Det är även otroligt skönt att få ur sig en hel del tankar och funderingar. 
 
Jag försöker även ordna upp bloggen, för jag vet att den ser rätt rörig ut just nu, och kan komma att göra framöver. Jag är otroligt kräsen med hur bloggen ser ut och blir aldrig nöjd, men ska lägga manken till och få en design jag kan gilla ett tag fram över.