Inte som planerat.
Denna dag har inte blivit som planerat. En ständig huvudvärk har ställt till det. En huvudvärk som har fått mig att deppa ihop lite. Jag ligger efter med min tenta, den ska lämnas in på fredag och jag har ungefär 5 sidor kvar att skriva. Det blir hårt arbete från och med imorgon. I absolut värsta fall får jag lämna in den vid nästa datum. 
Jag vet inte om det är att jag varit ensam största delen av dagen, haft huvudvärk eller känner mig stressad men har varit helt oförmögen till att göra saker. Inte bara pga huvudvärken utan pga mig själv. Det finns gott om städning att göra, tentaskrivande, S är tom nere på gymmet. Det neka jag dock pga huvudvärken. Den kommer bli värre om jag gör något ansträngande. 
Så, nu sitter jag i soffan, och kollar på Grey's Anatomy samt slösurfar. I en totalt rörig lägenhet. Men idag, idag får det lov att vara okej, imorgon får jag göra en come back.