Veckans sammanfattning
Veckan som gått har varit bra, en hel del nya möten, ny studiegrupp i skolan, brottats med nervositet, fotograferat både häst, hund och modell. 
 
Veckans plus
 - De här två som höjer min livskvalitet. 
 
- Fotograferat med Jasmin och Khaleesi
- Gav min nervositet ett slag på näsan och gick på mitt livs första Viktväktar-möte
- Firade min systers 30 årsdag
- Samma syster hamnade i tidningen, med två av mina bilder med. 
 
Veckans tankar och drömmar
- Att jag vill göra om hela lägenheten. Pinterest och jag smider många planer!
- Hur mycket som har förändrats, såg 'Mig äger ingen', och ska även läsa boken som underlag till kommande tenta. Är väldigt glad att jag är född när jag är (om jag nu inte hade fått välja medeltiden då..), och med de föräldrar jag har. 
- Paniken runt att få min systers kamera innan i fredags, (då 30-årsfirandet ägde rum). Slutsålt överallt, och till slut kom pappa och räddade situationen. 
- Jag har blivit otroligt sugen på att städa ur. Städa ur allt, bort med allt som inte anväds! Sälj, skänk, släng, men bort ska det. Vill gå igenom garderober, förråd, köksskåp och bara rensa. Rensa ut vintern och in med våren!