Veckans sammanfattning
Veckans plus
 
Veckan har bestått av mycket hund, hund-promenad och massa hundbesök. 

 
- Molly har fått en perfekt sele, gjord av min syster! 


- Jag fick njuta av min prins, och en tur med Joss. Så härligt, och det finns få saker som slår detta!

- Vi fick både garderob och förråd rensat! Det finns även ett gäng annonser ute på facebook. 

Veckans tankar och drömmar
- Jag måste börja ta upp systemkameran mer. Det ser så tråkigt ut med mobilbilder, och det är ju egentligen så lätt att få till bra bilder, bara man faktiskt försöker!
- Migrän är inte kul. Jag är trött på det nu. 
-Jag drömmer om kläder, och att kunna handla som en normal människa, i normala affärer. Tänk att kunna köpa en BH i vanlig butik! I dagsläget så finns inte min storlek, för större människor behöver inte heller BHar, som inte kostar skjortan eller ser ut som... Ja, inte är dem snygga.