Lite mindre av mig, men en guldstjärna rikare!
Idag har jag varit på invägningsmöte på Viktväktarna, tyvärr fanns inte möjlighet att stanna på lektionen. Idag har varit en hektisk idag. 
Mötet gjorde mig lite extra glad, -2.5 kg sedan förra veckan. 

 
 
Fick min framgångsbok ifylld, och fick till och med min första stjärna på boken. Denna stjärna får man när man gått ned 3kg. 


Jag har dock fortfarande svårt att tro på min viktnedgång, och fick kolla flera gånger när jag skulle fylla i den nya vikten i appen. Nu när jag gått ned så mycket denna vecka blir jag rätt att min egen kropp lurar mig och jag får ett bakslag nästa vecka, självklart jobbar jag mot mer minus, men mina hjärnspöken lurar ändå där bak i huvudet. 
#1 - Evelina

Härligt :D Visste inte du gick på VV :D

Svar: Har inte gått så jättelänge :P Kört online ett tag, men blev tvungen att ge mig själv en spark och komma iväg på mötena, så det börjar hända något :P :)
Pauline Wirenborg

#2 - Evelina

Härligt :D Vet inte om jag är i en liten svacka eller så. Men tycker mitt har börjat gå segt. men det är sånt osm händer. Har ju fått bort den värsta övervikten, Så nu måste man bara lära huvudet att det är NU det kommer kunna bli tungt då de kommer gå segare att få minus än innan! och att man inte ska ge upp.

Svar: Tyvärr går det ju segare ju närmare mål man kommer :/ Men du har ju kommit jättelångt, och bara det är starkt jobbat! :) Tyvärr tror jag att jag kommer få plus på torsdag, men det kommer ju sådana veckor med.
Pauline Wirenborg

#3 - Evelina

Så som de känns nu, trots träning och koll på mat osv, så är de plus igen. bara känner det. Vore som en jävla käftsmäll egentligen. Men får bita ihop och köra.

Svar: tyärr går de ju upp och ned :-/ Men skulle de vara så är det bara att bita ihop, minuset kommer så länge man fortsätter :-) att ge upp är ju ett garanterat sätt att inte få minus.
Pauline Wirenborg