Mixade kulturer
 
Simon fick en Buddha av sin mamma i en tidig födelsedagspresent (han fyller på söndag), och den fick flytta in bland mina lyktor och våra vikinga-drak-båtar vi fick av hans pappa. 
Alla tre är lite mixade kulturer, men tycker ändå det passar fint ihop. 
 
På frysen står även två bilder av mig och Simon, samt en på Flippa. Framför dem står asken våra original-förlovningsringar låg i. Vart dem nu befinner sig är en annan historia.. 
På väggen hänger min bild på Jasmin (Simons yngre syster) och en av Kolmårdens tigrar. 
#1 - michaela

åååh! vart har han köpt vikinga båtarna? :o så snygga!

(har lösen på min blogg, men maila gärna om du har tid)

Svar: Dem fick vi av min svärfar, som i sin tur fick dem ur sin svärfars dödsbo, så har tyvärr ingen aning :( Men dem är helt underbara!
Pauline Wirenborg