Veckan som gått - Instagram
För en vecka sedan var vi i Hällefors på fiskehelg, och bodde i en underbart söt liten stuga!
 
 
Jag fick en liten 'shoutout' på Blogg.se. Jättekul!
 
Flippa som löper för närvarande, och då inte får vara i möblerna, fick komma upp en liten stund i knäet iaf, på en handduk. Hon var jätteglad och myste på så mycket hon kunde <3
 
Var hem till mamma och körde en tur med Eros, och lät Flippa springa fritt i skogen och ned i lerdiken.
 
Jag stannade till vid några kossor, och passade på att ta en selfie. Älskar hösten, och de stickade plagg det medför. Har på mig en av mina favorithalsdukar på bilden. Hade en liknande svart, lite tjockade, som blev glömd på en pizzeria förra helgen. Djupt saknad. 
 
 
______________________________________________________________________________________
 
Varje söndag tänker jag ladda upp veckan som gått på Instagram här i bloggen. Ett sätt att få mig och ta mer bilden till Instagram och även få ett återkommande inlägg på bloggen.