Kul!
 
Det har plingat på rätt bra i min mobil idag ifrån bloggen, och när jag kom hem såg jag varför. Vilken rolig överraskning!

Blogg.se har lagt till min blogg bland de bloggar som bläddrar på sidan när man är inloggad. Kanske ingen big deal egentligen, men jag tänker vara lycklig som en femåring över det ändå, för uppskattning är alltid kul! :D
#1 - Sarah Ullbrand

Hittade din blogg precis exakt nu på grund av detta. Gissa om jag fick en chock när jag läser att du är i Hällefors, min hemort. Måste bara säga att du har lagt upp otroligt fina bilder, inser hur hemmablind jag är nu. Hoppas du har en fin helg! :)

Svar: Ja, det är kul när det är något man känner igen :D Tack så mycket, och det är precis lika för mig om jag ser bilder på mina hemmavyer, man borde 'turista' mer i sin egen stad, man kan nog hitta mycket guldkorn :)
Pauline Wirenborg