Inte vad jag hoppats..
 
Nu är vi inne på sista timmarna, och tyvärr har jag inte fått dem där drömska dimmiga Höstbilderna jag hoppats på, men många andra fina bilder!
 
Däremot måste jag nog lämna in min kamera på justering, har provat den orderntligt nu på närbilder och så fort jag sänker bländaren fokuserar kameran ett snäpp längre bort än jag vill. 
 
Har dock fiskat lite jag med, fick en mört igår, och kastade lite idag men utan lycka. 
 
Idag befinner vi oss vid tjärnen no ser på bilderna ovan, så fint, lugnt och harmoniskt.
Har dock sovit på en stenhård säng så min rygg är inte riktigt vad den ska vara, delade på en 90 säng med Simon. Börjar även känna av en förkylning och det vore ju inte så konstigt när båda killarna jag just nu bor med båda har haft feber och varit riktigt förkyld. 
 
Kanske inte har nämnt det, men Simons lillebror Daniel bor hos oss. Han ska flytta in i lägenhet med sin syster i Västerås men den måste renoveras först. Daniel har även börjar jobba med Simon på hans jobb och för att då kunna ta sig till jobbet får han bo hos oss och åka med Simon. Inte mig emot, jag får två superbra kockar! :)
#1 - Carina

Det såg härligt och fint ut!. :)

Svar: Det var det :D
Pauline Wirenborg