I don't give a shit.
 
Började dagen med havregrynsgröt. Utan mjölk, sylt, honung eller något med vätska. Det blev lite torrt.. 
Sallad med macka till lunch, och en korv på IKEA då middagen blev sen. 
Tog även en lite smoothie. Lemon Fizz på Naked Juice bar. Så otroligt goda! Och innehåller så gott som bara nyttigheter också. 
Middagen skulle ha blivit en wrap men slut på ingredienser på BK, så det fick bli en burgare. Inte det bästa valet, men jag tänker inte och orkar inte ursäkta mig om det. 
 
Åkte till Erikslund med Simons lillebror och lillasyster. Handlade lite på IKEA, köpte hem handdukar, lite köksredskap, och underbara doftljus. Bland annat med doften av polkagris. 
Gick sedan vidare till Citygross och såg till att jag fick en godare frukost till imorgon. 
Hittade även två böcker på rea. En bok av Charlotte Perrelli med träningsövningar och allmänn information om träning. Sedan en bok om smal och nyttig hushållskost ifrån norden. Ska få tid att läsa dem så snart jag kan, går ju på semester på fredag. Ska bland annat åka till Stallarholmen på marknad, och sen till Skurup så jag kommer att få gott om tid på mig att läsa böckerna pärm till pärm och tillbaka.