'Your lipstick stain is a work of art'
 
Klockan är halv tio och jag har varit ute i stallet och mockat, fixat mat och ridit ungefär en timme i paddocken. Skulle ljuga om jag sa att det inte är rogivande att gå för sig själv i ett stall med 28 hästar som mumsar lite hö medans jag nynnar med i favoritmusiken. 
 
 
Rider än så länge väldigt 'lätt' när jag rider i paddocken. Idag var det mycket trav både på böjt och rakt spår. Håller fortfarande på att lära känna Tiger, så ställer inga jättestora krav på honom. Inte på mig själv heller för jag håller fortfarande på att putsa av mina gamla kunskaper och muskler. 
 
Hittat lite ridövningar på internet som jag tänkte kolla närmare på och försöka mig på när tid ges. 
 
Denna vecka är Simon någonstans i Darlarna och jobbar, bor på hotell och annat lyx ;)
Själv är jag gräsänka, så fyller mina dagar med Flippa, Tiger, jobb, städning och lite WoW. 
Tigers ägare är bortrest så jag har extra Tiger-dagar, inte mig emot!