Veckans resultat. Vecka 9.
Vecka 1, Startvikt
Vecka 2. -2.6 kg
Vecka 3. -1.2 kg
Vecka 4. -1.2 kg
Vecka 5. -0.8 kg
Vecka 6. -1.1 kg
Vecka 7. -0.6 kg
Vecka 8. -1.6 kg
Vecka 9. +0.8 kg

Jag har sammanlagt gått ned 8.2 kg.

Mina delmål framöver är
-13.7 kg. Åka till favoritresturangen och äta buffé.
-23.7 kg. Förlänga mitt telefonabonnemang och då få en Xperia Z1
-34.7 kg. Min sambo har en överraskning till mig här
-53.7 kg MÅL. Permanenta mitt hår så det blir lockigt, fixa ögonbryn och naglar.
 
 
Den här veckan gick inte alls bra. Nu är det dags att sparka mig själv där bak, komma ihåg varför jag gör det här och vad jag vill få ut utav det. Nu vet jag hur jobbigt det är med + på vågen, och jag vill ju självklart bara se minus. 
 
 
#1 - Jenny

Man vill ju aldrig se det förhatliga minuset men ibland blir det tyvärr så!
Du har varit grymt duktig och snart är du på rätt spår igen!

Svar: Tyvärr, men förhoppningsvis så sporrar det igång en lite :)Tack, kikade in på din blogg och kan bara säga detsamma! Duktigt! :D
Lade till dig på bloglovin, så ska bli spännande att följa, speciellt eftersom vi sitter i ungefär samma sits :)
Pauline Wirenborg