You are not your skin
 
Det här är tydligen mitt musikår. Svensk pop....? 
Topp 5 låtarna kan jag köpa men Svensk pop? Okej nu hänger jag kanske upp mig lite. 
 
Det roliga var väl att dem skapade en lista med musik som jag kanske skulle gilla, letar ständigt nya låtar att stoppa in i min överyllda musiklista så jag klagar inte!

Just nu tog dem en fullträff, Misty Mountains. 
På tal om det, på torsdag är det dags att kolla sista Hobbit filmen, så alla som kommer stortjura kan räcka upp en hand, för ni kommer iaf få sällskap av mig. 
Sista filmen.. Efter det är det inga mer förhoppningar på Lotr-filmerna. Inga fler att se fram emot, inga nya karaktärer som kan sno mitt film-hjärta (även om de gamla lyckas om och om igen). 
Peter Jackson skapade så gott som hela min tonårs-period med sina filmer. Väggarna var klädda med bilder ifrån filmerna (och kanske lite väl många på Legolas...), musiken spelades nästan konstant, manusen kundes utantill. Ja, you get the picture, jag var en riktig nörd. Så mycket nostalgi i lite filmer.. 
 
 
Det här köper jag dock. Kan jag mycket väl tänka mig. Sjunga med musik på vintern, medeltidsmusik till våren, mer sjunga med musik på sommaren och återigen lite mer folkaktigt under hösten som mysmusik.