Intervju.

Vilka yrken har du provat på? Butikspersonal, cafeteria, labb-personal, teknisk support och kundtjänst.

Hur går du helst klädd? Jeans, boxarlinne och en tjocktröja med dragkedja. 

 Vilket är ditt favoritgodis? Tappat det största suget efter godis, slutat med just smågodis så gott som sedan min diabetes dök upp. Däremot chips är en Akilleshäl.

Vilken är din favoritaffär? Halens är en favorit på kläder, men annars... kan man kalla Etsy en affär?

 Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med? Tricky one. Finns det förhoppning om att lämna ön? Sitter jag fast eller är där temporärt?
I det stora hela skulle jag nog tänka praktiskt. En yxa, en presenning och ett elddon av något slag som inte dör ut.

Är du morgon- eller kvällsmänniska? Alltid varit morgonmänniska, och försöker vara det än i dag. 

Har du blivit sydd någon gång? Japp. I tungan, var dock 2 år och minns det inte. Men har ett litet jack längst fram i tungan som vittnar om mina sju stygn. 

 Har du någon gång badat naken utomhus? Ja.

Vad åt du till frukost? Ingen frukost än så länge. 

Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? Jag var 13. Om jag inte minns helt fel var det denna tid alla mina kompisar hade häst hemma på vår gård och så gott som bodde hos oss. Vi skaffade även vår första ordentliga dator och interntuppkoppling här någonstans. Samt att jag tror jag och Syrran red runt på Ulla och Filip, (mamma, hur kunde du släppa ut oss på denna kombination? O__o).
Så jag var väldig irriterad på att aldrig få ha mitt hem som hemma, jag red en hel del och spelade massvis med Harry Potter och geekade på Lunarstorm.