I am an animal.
 
 

Helgen har varit mysig. I lördags åkte jag och Simon hem till Granhammar, vi fotade och filmade Connie, som är till salu. Annonsen kan ni se här. Vill ni köpa ett underbart fint fuxsto med stor potential, så titta in på annonsen!

Efter filmning och annonsföreberedelser så tog vi en tur med häst och vagn, så fick fina Flippa springa av sig lite. 

När det var klart kom Jessica över, och vi stå lite modell. Både med och utan vårat nordissto Troja. 
Helt underbart att fotografera med Jessica, så otroligt fotogenisk och hon är verkligen en naturbegåvning!
Man kan heller aldrig tro att hon är 16! 

Söndagen åkte jag och Simon in till Erikslund och utökade våra garderober lite. Jag fick mig lite nytt smink, jeans, två 'ha på sig över andra tröjor'-tröjor. Med andra ord öppna tröjor man kan ha över linnen och liknande. En riktigt mysig stickad, grå med glitter i.Blev väldigt kär i den, även om jag var tveksam först. Jag menar, glitter och jag? Njae, ingen välsedd kombination. Men fick jag den vara över axlarna så var det kört. 

Idag har jag börjat dagen med ett gympass, en dusch samt ringt HP. MIn dator gick sönder i laddningen och laddar numera inte. De ska ta in datorn och jag får förhoppningsvis hem den till ungefär den 11 oktober igen. Redan varit utan den i 1½ vecka och får slåss med Simon om hans dator. Redigera på den här gamla burken är inte kul! Förstår inte hur jag stod ut förut med all vänte-tid.