All Hallows Eve

Vaknade imorse med migrän, och fick hasa mig ut i soffan. Klarat mig länge nu utan riktig migrän, men inte idag.
Idag som jag ville till jobbet. Halloween som det är och många på Transcom dyker upp i den ena kreationen efter den andra. Jag ställer mig inte i det ledet, men hade gärna fått se detta! Fått sukta lite i gruppens Whats App, men det kan ju aldrig jämföras.
Men så ville inte mitt 'kära' huvud. 

Igår var vi på Thor. Helt okej, bara att vänta in trean nu. För den kommer. 
Svenskarna visade upp sin bästa sida, Stellan Skarsgård sprang runt naken i Stonehenge. Alltid något, hade ju dock önskat de var Thor eller Loke som hade kastat kläderna men icke. Filmen var rolig, även en oväntad koppling till The Avengers i en kort minut. För mycket för vissa, kul för andra. 

Bjuder inte på en Halloween bild idag, men laddade ju upp en Vampyr-Twilight bild gör ett litet tag sedan.